Her kan du se de siste utgavene av våre magasiner samt lese om andre aktuelle tema. Ta kontaktdersom du ønsker å annonsere hos oss.
Grønt Blikk på næringslivet på Nord-Helgeland.
4. utgave kom 01.10.21.
Grønt Blikk er vårt konsept med fokus på bærekraft og alt som skjer i regionen på dette området. Konseptet består/vil bestå av papirmagasin, digitalt magasin, bok, portal og målgruppestyrt annonsering.
Grønt Blikk er en kanal for å fortelle historier om bærekraftig og effektiv drift, og målet er å bygge regionens omdømme. Innholdet er kommersielle artikler og reportasjer med bærekraft som fellesnevner.
Sammen med Rana Blads markedsavdeling har ei styringsgruppe bestående av Rana kommune, Kunnskapsparken Helgeland, Rana Utviklingsselskap, Celsa og Ranaregionen Næringsforening stått for utviklingen av konseptet.
Blå Vegen-magasinet kom ut i ny og revitalisert utgave 23.06.22.
Dette magasinet har lange tradisjoner som bilag i Rana Blad. Her forteller vi historier langs Blå Vegen fra Træna til Umeå, og du får mange gode tips til opplevelser på neste ferie- eller helgetur. Sommeren 2022 revitaliserte vi dette magasinet og ga ut en flott, digital portal som vil bli oppdatert flere ganger i året. Samtidig kom en fyldig og fin papirutgave i posten til tusentalls helgelendinger, og ble fordelt på blant annet turistkontorer, ferger og kaféer.
Dette magasinet har lange tradisjoner som bilag i Rana Blad. Her forteller vi historier langs Blå Vegen fra Træna til Umeå, og du får mange gode tips til opplevelser på neste ferie- eller helgetur. Sommeren 2022 revitaliserte vi dette magasinet og ga ut en flott, digital portal som vil bli oppdatert flere ganger i året. Samtidig kom en fyldig og fin papirutgave i posten til tusentalls helgelendinger, og ble fordelt på blant annet turistkontorer, ferger og kaféer.